2 ani...

Acum 2 ani la ora asta... mii de fluturi de emotie imi zburdau prin stomac. Habar nu aveam ce urma sa se intample. Incercam doar sa sper..intr-o minune..:( Atatea emotii...atatea pregatiri... imi doream sa fie perfect... sa fie EL acela... si ...a fost!

Imi amintesc prin franturi de vis...cum am alergat in bratele tale. Imi amintesc fiecare clipa ca pe un vis ce azi pare imposibil... Imi amintesc forta cu care m-ai strans in brate...si m-ai tinut de mana sa nu fug... Imi amintesc.. pasarelele ce-ti mancau cartofii la McDonalds...primul sarut...linistea ce ne-a inconjurat toata ziua... senzatia de perfectiune... minunea noastra..transformata o data in viata in realitate..

Imi amintesc o minune...minunea mea... ziua in care portile cerului s-au deschis...si rugile mi-au fost ascultate... :((( Imi amintesc de tine... iubitul meu...de faptul ca inima ta batea la unison cu a mea.. de faptul ca ai crezut o data cu mine ca ne-a fost scris sa ne intalnim si sa fim impreuna pana ce moartea ne va desparti.

Imi amintesc forta celor 2 maini impreunate...visele ... si mai ales inceputul... Cu fiecare noua zi...viata mea s-a schimbat de atunci...si speranta ca intr-o zi vei fi al meu a crescut.. pana s-a prabusit de tot recent. Imi amintesc fiecare clipa... si nu pot intelege cum poate fi negat inceputul..

Imi amintesc de tine...si te privesc prin ceata densa a negarii tale... Acum 2 ani..visam...speram ..Acum... visez prin aburii alcoolului...si doare... Sarbatoresc? Comemorez? Cine mai stie? Stiu doar ca...atunci s-a nascut o iubire ce si astazi taie aerul..si doare.. O iubire pe care o credeam capabila sa lupte cu toti cei ce se pun in cale. Cine stie.. unde si cand va fi scris finalul?

Dar pentru mine... 1.05.2010 ...este o zi sfanta...ziua in care viata mea s-a schimbat definitiv...si a preluat amprenta ta.. acea zi.. din care viata mea a gravitat in jurul tau..iar asta nu se va schimba nici macar la ultima suflare...pentru ca dupa.. voi fi libera sa strabat munti si vai...ca sa te am aproape in fiecare zi...asa cum ne-a fost scris. Chiar daca azi n-am aer...si nimic nu poate stinge durerea... ramai miracolul meu... in fiecare zi...

La multi ani, jumatate a sufletului meu...fara de care fiecare respiratie e un efort... fara de care viata si-a pierdut sensul... Orice ai crede tu... inceputul si miracolul vietii noastre..a inceput atunci. Sfarsitul...doar Dumnezeu il stie.. Protagonistii...:ei!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet