Nu renunt.. !

Cand am scris primul articol.. simteam nevoia sa scriu. Eram o idealista aiurita dornica de razboi cu intreaga lume. Nu razboi la modul negativ. Imi doream sa schimb lumea, sa transmit respect pentru noi insine, dreptate, echitate, egalitate. Apoi..am vrut sa transmit doar iubire, dar nu e totul o poveste.

Am inteles pe parcurs ca viata e cum si-o face fiecare. Ca unii sunt dominati de egoism si sunt acaparatori si vor totul pentru ei.
A doua categorie.. sunt cei umiliti, calcati in picioare de societate si de cei din prima categorie. Sunt cei care considera ca isi merita soarta..ca nu pot lupta mai mult..ca lumea lor se inchide la primul "nu" sau usa inchisa in nas. I-as numi limitati.. dar fara a-i jigni. Sunt de fapt cei care isi vad limitele si nu au curaj sa le impinga mai departe...sa le depaseasca.
Exista si categoria de mijloc...a celor idealisti.. revoltati de prima categorie si aparatori ai celei de-a doua.

Dar imi dau seama ca oamenii nu se pot schimba decat din interior. Imi doresc sa cred ca pot fi schimbati prin exemple.. ca unora le poti transmite incredere, iar pe unii ii poti tempera. In idealismul pe care nu l-am pierdut inca.. vreau sa cred ca si unii si ceilalti vor realiza ca toti oamenii sunt egali.

Am vrut sa abordez doar subiecte optimiste...apoi am realizat ca om sunt si eu...si traiesc si bune..si rele.. si cad si ma ridic.. si fiecare zi e o noua provocare pe orice plan. Asa am decis sa scriu ..de toate.

Nu consider ca le stiu pe toate, nu consider ca detin dreptatea suprema, sau ca stiu ce e mai bine pentru fiecare, pentru ca uneori nu stiu nici pentru mine ce e mai bine. Vreau sa cred ca ma las calauzita de intuitie si bun simt..si uneori sfatuiesc, alteori am eu nevoie sfaturi. Uneori sunt in postura de a incuraja, dar sunt momente cand si eu am nevoie de incurajare.

Nu tot pamantul meu se invarte la fel intr-un ritm magic si ametitor. Si pamantul meu se prabuseste sub picioarele mele. Dar nu renunt! Asta imi doresc sa transmit astazi...NU renuntati ..la voi, la speranta, la incredere, la bun simt, respect, si mai ales la a infrunta provocarile de zi cu zi (la capatul tunelului exista intotdeauna o luminita, iar la capatul curcubeului ...comoara). Si ..cum se spune...dupa orice furtuna iese si soarele :)

Si ...astept in continuare subiecte...sugestii de teme de articol, va astept sa-mi transmiteti curaj, sa-mi dati un semn ca sunt pe drumul cel bun, si macar un articol din blogul meu a incurajat pe cineva.

Sa aveti o zi frumoasa! si...NU renuntati!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet