9 luni...

Imi amintesc cu dor.. cu drag...dar si cu multa tristete de 1 mai... de acea zi magica... si de toate celelalte zile... luni... impreuna. Imi amintesc de niste vremuri cand credeam in tine, cand credeam ca vrei... ca lupti.... :( Oare chiar luptai.. ? Sau luptam eu.. si credeam intr-o iluzie... ca si tu vii spre mine?

Maine... sunt 9 luni de cand recunosteam ca ne-am indragostit... Oare?
Vorbeam putin mai devreme cu cineva... despre relatii esuate.. si imi spunea "cat de naiv am fost.. ". Abia atunci s-a facut lumina... si am realizat un lucru important.
O buna parte din timp am fost acuzata ca sunt naiva... si cea mai frecventa intrebare era "ma crezi naiv?"

Eu ...cred asa.. : in iubire.. e nevoie de naivitate... e ceea ce leaga... e inocenta sufletului care iti permite compromisurile.. iti permite sa ai incredere (nu vorbesc de exagerari... si de a trece cu vederea acel moment in care unul nu mai vrea... ci de discutiile marunte.. sau de momentele in care nu mai vezi adevarul... cand cel de langa tine lupta cu toate fortele pentru o relatie frumoasa cu tine, dar nu mai poti vedea asta).

Cand nu mai exista naivitate... stai sa cauti doar defectele... si se duce totul pe apa Sambetei.
De cand ma stiu.. primul lucru pe care il faceam intr-o relatie.. era sa caut defecte.. pentru a ma proteja.. pentru a putea pastra distanta... pentru a ma feri de prea multa implicare. Si asta... pana la EL... cand am inteles ca e prea tarziu... ca il iubesc deja cu tot sufletul meu... si vreau din tot sufletul sa mearga. E.. om, ca orice om.. are defecte.. din acea inocenta a sufletului.. pe care m-am luptat cu greu sa o pastrez de-a lungul anilor... le-am trecut la compromis.. si apoi le-am adaptat relatiei... Asa stiu eu.. ca o relatie de durata presupune si bune si rele... dar mai ales lupta impreuna.. pentru depasirea obstacolelor.. si un vis (comun!)... o dorinta (comuna!) de a fi bine... de a avea totul.. si mai mult de atat.

Mi-e atat de dor.. de magie.. de tine... si mai ales de tine.. cand stiai ce simt.. cand vedeai cat lupt, cand stiai ca esti totul pentru mine.. si asa vei fi mereu... cand pareai macar sa crezi ...sa vrei.. si sa lupti pentru noi.. Mi-e dor de 1 mai.. de Cheia.. de tot.. Mi-e dor sa fiu macar pe pamant.. nu neaparat in nori... dar .. pentru tine... Mi-e dor sa ies din intuneric... si sa te gasesc cu bratele intinse.. asteptandu-ma ...cu zambetul dulce... si ochii stralucind...doar de dragul meu.. Mi-e dor de mine.. de vremea cand stiam sa zambesc doar pentru tine.. de tot ceea ce faceam cu drag pentru tine..

Pentru ca maine e 24... iti spun totusi "La multi ani, iubitul meu"... Intr-un ungher ascuns al sufletului meu... cu o flacara abia palpaind... inca mai cred in tine... in noi... pentru ca... eu chiar te voi iubi mereu (si asta chiar presupune lupta, compromis.. o incredere oarba uneori... dar si credinta).



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet