Zi de primavara



Ador diminetile de primavara. Si daca ploua peste noapte..si daca nu, dimineata este racoare, aerul curat si un parfum proaspat de amestec de pomi infloriti.

Imi place sa inspir adanc...sa ma imbat de la prima ora cu un parfum floral natural, sa imi umplu plamanii cu prospetimea florala ..

Imi place ziua de azi.. pare o vara timpurie.. nu e foarte cald, dar nici nu mai simt nevoia sa caut ce e mai gros...si sa le strang pe langa mine. Am suportat greu iarna ce tocmai si-a pierdut puterea si a plecat infranta spre alte meleaguri.. retragandu-se incet spre zonele polare. Nu a fost foarte lunga, dar pentru un copil al primaverii, ca mine, cand spun martie.. zburd, deja renasc, subconstientul meu spune "soare, verde, flori".. si ma cuprinde nerabdarea si disperarea cand nu reusesc sa le primesc din cauza frigului si a zapezilor. Imi place iarna, dar la timpul ei :)

Au sosit si domnisoarele in frac.. :) randunelele.. Au intrat la zbor.. si lucreaza de zor la cuiburi. Mi-era dor sa le aud glasul.. sa ne imbie la viata.. sa ne scoata din case. Au inceput pasarelele sa ciripeasca toata ziua. Cand e liniste, le aud din bucatarie de parca as fi la padure. Imi place cum te imbie seara la culcare.. cum isi ingana trilurile, spunandu-si parca "noapte buna", dar si galceava de peste zi.

E atat de multa viata primavara.. Cum sa nu te trezesti din hibernare? Cum sa nu te indragostesti de zumzetul din jur si sa redescoperi atatea motive pentru a zambi.. ?

Sa aveti zile parfumate! :*

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet