Aniversar..

Nu am sa imi pierd obiceiul de a scrie de 1 Mai..sau in ajun.

De ce? Pentru ca te iubesc! Pentru ca esti aerul ce il respir.. pentru ca o zi fara tine e pustie, nu am rost.. ma simt pierduta ..a nimanui... cand TU nu esti langa mine.

De ce? Pentru ca viata mea a capatat sens cand tu ai aparut in viata mea. Tu ai adus creativitatea in ea. Din acel 1 Mai ..eu visez in culori.. tu le pui in aplicare. Ne completam si ne coloram universul. Ma citesti dintr-o privire...si la fel de bine te cunosc si eu.

De ce? Pentru ca nu pot rata nici o ocazie de a-ti spune cat de mult te iubesc, cat apreciez prezenta ta in viata mea, cata liniste imi aduci cand imi abandonez mana in mana ta.. cata incredere imi dai cand ma strangi in brate.. cat inseamna pentru mine faptul ca imi sustii visele si ma ajuti sa le transform in realitate...

Orice facem impreuna, ne iese, pentru ca e facut cu dragoste.. Cum sa nu-ti multumesc ca existi si ma iubesti, cand TU esti raza de soare ce-mi lumineaza chipul ?

Te iubesc, jumatate a sufletului meu! In fiecare zi altfel, dar cu siguranta cu fiecare zi mai mult.. !

Comentarii

  1. Zambetul tau ma face fericit.. e cel mai frumos din lume pt mine. Ador sa ma pierd in el, sa te simt aproape si sa ne luptam pentru visele noastre. Te iubesc la fel de mult, draga mea!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet