Puterea unei mame...

Ceva m-a marcat si impresionat foarte tare, in acelasi timp, aseara .. si trebuie sa impartasesc cu voi. De mai bine de un an sunt jucator de Travian. Am intalnit fel de fel de oameni, unii meschini, altii duri, unii de echipa, altii pentru ei... am intalnit si oameni, in adevaratul sens al cuvantului, am legat prietenii.. si mi-am intalnit marea dragoste.

Aseara, ca de finalul unui server incarcat pentru unii, linistit pentru mine, am primit un mesaj.. ce m-a facut sa plang, prin tristetea.. dar... si prin taria unei mame.

"Nu toti stiti cine a fost Silviu Robert.
Si mai putini l-ati cunoscut.
Din pacate nici eu nu l-am cunoscut, desi am jucat un server intreg impreuna.
L-am inceput si pe al doilea.
Dar numai l-am inceput, pentru ca Dumnezeu s-a hotarat sa-l cheme la el.
Numai dupa aceea am inceput sa-l cunosc, dar, din pacate numai din vorbele altora.
Dar am inceput sa o cunosc pe mama lui, ALONE.
Mama, care a dedicat acest server numai si numai lui.
Acesta este motivul pentru care toate celelalte ww-uri EnyO s-au oprit din dezvoltare.
Acesta este principalul motiv pentru care ww-ul care va castiga este WW Silviu_Robert.
Pe langa aceasta WW Silviu_Robert a fost si o punte intre cele doua cadrane EnyO, reusind sa ne uneasca si mai tare.
Desi toate ww-urile au inceput cu sanse egale, si acum spre final au ramas cu sanse egale, consideram ca acest mic gest ne va face victoria mai aproape de suflet.
Dupa ce vom castiga acest server, Silviu Robert, sigur ne va zambi, desi noi nu vom putea sa ne bucuram de acest zambet. *smile*"

Acesta este mesajul primit.. si nu am vrut sa tai nimic din el, pentru ca in intregimea lui cuprinde un suflet pus in cateva cuvinte si practic.. o viata de om.

Admir gestul aliantelor reunite sub numele Enyo, admir modul in care au pastrat aceasta informatie pentru final... dar nu in ultimul rand, admir taria unei MAME, ce si-a dorit sa implineasca visul fiului rapit prea devreme, dincolo de moarte.

Nu poate fi usor.. ! Sunt mama.. si nu-mi pot nici macar imagina unde se opreste durerea.
Imi doresc foarte tare... ca cei ce au ajutat-o pana in acest moment sa implineasca visul lui Silviu... sa-i poata alaturi in continuare, pentru ca acum va avea si mai multa nevoie.
Imi doresc ca, in fiecare din noi.. cei ce am fost colegi in marea alianta, sa poata gasi un umar atunci cand are nevoie de el, o alinare.

Nu ne-am cunoscut, dar gestul m-a impresionat foarte tare ... si.. prin acest articol .. mi-as dori sa intind acea mana .. sa pastrez bratele deschise pentru a primi un suflet, daca va simti nevoia.
Felicitari, tuturor, pentru frumosul gest umanitar, cu care se incheie un server minunat, pentru alianta sufletelor, in primul rand, mai presus de orice alta alianta online! Felicitari si proaspatului tatic Maciucarii.. si multa sanatate!

Si pentru mine experienta numita Travian se va incheia curand, dar .. uneori, aici, m-am simtit intr-o mare familie, iar timpul mi-a demonstrat ca ... asa este! Multa bafta tuturor in continuare.. in tot ceea ce va doriti sa realizati... si inca o data felicitari mamei, in primul rand.. si tuturor pentru sustinere!

Dupa ce va castiga acest server, Silviu sigur va zambi, pentru legatura pe care a reusit sa o creeze intre oameni... si bucurati-va ca de acolo de sus, va fi fericit ca a reusit un lucru atat de maret!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet