Imi doresc..

Asa cum spuneam in cele cateva randuri de la profil.. "mi-am dorit sa schimb lumea". Mi-am dorit (si imi doresc inca) foarte multe lucruri frumoase. Imi doresc sa transmit respect fata de sine, de cei din jur, fata de mediul inconjurator, atitudine in fata vietii.. a nedreptatilor, libertatea fiecaruia de a fi EL/EA insasi. Mi-am dorit sa transmit revolta impotriva a ceea ce suntem, impotriva sistemului.. Mi-am dorit sa intind o mana, pentru ca, impreuna cu mainile voastre sa devenim mai uniti in fata greutatilor.




Mi-am dorit sa transmit iubirea... asa cum.. chiar si eu, inca o invat in ultimele 5 luni. Mi-am dorit sa putem impartasi bune si rele... necazurile, pentru ca mainile din jur sa ne sustina, fericirea, pentru a arata ca exista daca ne-o dorim in viata noastra... sa radem si sa plangem impreuna cei care suntem creatori sau cititori pe acest blog. Si... poate cel mai mult .. mi-am dorit sa transmit speranta, increderea in mai bine.



Astazi...citind unul din blogurile care imi sunt dragi.. m-am regasit intr-o poveste... iar cuvintele din raspunsul la comentariu.. m-au facut sa-mi dea lacrimile... pentru ca .. am reusit sa aduc speranta si increderea in viata unei fete minunate (cu ajutorul tau, iubitul meu).. si in acest fel.. sa fim partasi la minunea de dupa. Nu cred ca pot transpune in cuvinte emotia ce m-a incercat citind acele randuri, dar sunt fericita ca.. prin dorinta de a scrie.. si de a impartasi experiente, ne-am putut constitui intr-un exemplu pozitiv pentru cineva.



Mi-am dorit un blog mai activ... imi doresc ca cei care intra si citesc, sa impartaseasca punctul de vedere.. imi doresc sa putem discuta, pentru ca imi doresc sa putem schimba viziunea asupra vietii... sa incercam si jumatatea plina a paharului, sa invatam sa ne asumam riscul de a fii fericiti.. cu pasi mici.. din lucruri marunte...

Va astept pe toti sa schimbam ceva, sa facem ziua de maine mai frumoasa, sa ne sprijinim in tot.. si sa ne bucuram impreuna, asa cum eu, acum, ma bucur din suflet pentru Diana. Sa fiti fericiti, dragilor!

Comentarii

  1. Frumos , chiar daca luat individual binele dorit si facut inseamna atat de putin la scara sociala, articolul asta, si nu numai el, de pe blogul tau, are un mesaj pozitiv, menit sa ne ajute sa intelegem ca fiind din ce in ce mai multi cei ce urmam exemplul elutzei, suntem din ce in ce mai puternici, si chiar...putem schimba lumea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu ti-a dat darul de a ne alina sufletul cu vorbele tale, care ne merg direct la inima. Continua sa lupti, sa scrii, sa dai ce ai mai bun, vei avea parte de multe satisfactii in viitor. Poate nu vei schimba lumea, dar gandeste-te ca numai daca reusesti sa recuperezi un suflet pierdut, sau sa redai speranta dragostei unui om singur.. si deja esti mult mai bogata decat multi dintre noi.
    Te felicit din suflet, Elena din Ploiesti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Poveştile noastre sunt asemănătoare :) Şi eu mă bucur că îţi este bine şi ţie. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc pentru cuvinte... pentru ca intr-o forma diferita... toti 3 imi sunteti aproape.. toti 3 ati fost atinsi de magia recuperarii sperantei... Ma bucur sa va am aproape pe fiecare din voi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuvinte magice scrise de o inima magica, speranta nu moare , ea doar se ascunde ....

    Cuvinte mari dintr-o fiinta mica ;):*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet