25 Septembrie! Let's do it Romania!

http://www.letsdoitromania.ro/curatenia/

Cum povesteam intr-un articol.. printre primele.. respectul fata de noi .. si fata de natura.. este esential. Respect campania ce va curata Romania in 25 septembrie.. mi se pare o idee extraordinara si o sustin, chiar daca stiu ca o buna parte din cei ce nu se vor implica, nici macar nu vor respecta munca depusa de ceilalti..
Imi doresc natura curata. Ma inscriu voluntar! Si am nevoie pe Ploiesti de inca 8 oameni, pentru a intocmi 2 echipe macar. Astept propuneri.. Inscrierile sunt pana pe 10 septembrie.

Noi (eu si Vali) ne-am inscris! Codul echipei noastre este 2456, si trebuie sa-l folositi la inscriere. Mai am nevoie de 3 oameni.
Haideti sa facem ceva bun pentru noi.. si pentru mediul in care traim!
Inscrierile se fac aici:
http://intranet.letsdoitromania.ro/index.php?option=com_fabrik&view=form&fabrik=11&random=0&Itemid=40
iar numele inregistrat este Gheorghe Elena. Pentru orice alte detalii.. cunoscutii.. la telefon, necunoscutii... pe mail, va rog.. elena_florina79@yahoo.com

Let’s Do It, Romania!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet