1 Mai...



1 Mai 2010, pentru ca despre el e vorba...si ziua care mi-a schimbat viata...
Desi.. am fost eleva, am fost studenta... nu am avut ocazia sa simt acel 1 mai studentesc, cum se spunea.. sa plec la mare.. sau .. oriunde. 1 Mai a fost.. o zi oarecare.. ba, mai mult.. de cand lucrez.. s-a tot dovedit si lucratoare... Anul acesta..s-a razbunat, cred ca tinea sa-si ia revansa..:)

M-a facut sa accept o... nebunie.. si..cu toate emotiile premergatoare... a rezultat a fi ziua in care portile cerului s-au deschis.. lasandu-ma sa citesc un om.. si o poveste. Aripi de inger ne-au ocrotit in acea zi.. si in toate cele ce au urmat impreuna. Stiu ca nimeni nu crede, si ..tinand cont de situatie.. poate nici nu au cum, ca iubirea noastra e scrisa mai sus. Inca din acea zi am stiut.. am simtit, ca legatura noastra a fost scrisa in alt timp si e binecuvantata mai de sus, cu mult inainte de a ne cunoaste.




Cate coincidente.. cate semne.. ca totul decurge asa cum e scris si nu dupa vointa noastra... Nu stiu daca are rost sa spun ca.. ne gandim la acelasi lucru in acelasi timp.. ca distanta destul de mare nu este un impediment.. ne transmitem telepatic starile.. am ajuns sa stim de la primul cuvant ce simte celalalt.. ne plac aceleasi lucruri... singurul lucru care ne diferentiaza.. este ca.. gandim la fel, dar reactionam diferit.. eu sunt mai impulsiva... el mai calculat, dar amandoi ajungem la o stare de echilibru impreuna.. el capata curaj.. eu ma temperez.



30 Aprilie ... In pregatirile si emotiile dinaintea primei intalniri (comici de-a dreptul... "cu ce ma imbrac?" intrebarea principala de ambele parti.. ) in viteza.. am spart o oglinda.. Gurile rele ar spune repede povestea cu 7 ani de ghinion... :D Primul lucru.. (traiasca Google!) cautare online.. ce inseamna... am gasit "n" variante.. dar se pare ca tine mult de ce alegi sa crezi.. am mai spart oglinzi.. mica fiind.. si nu ma pot plange ca in acea perioada am avut acei ani de ghinion. Dar.. am gasit si varianta.. de a numara in cate bucati s-a spart.. pentru ca, se spune, in atatia ani te mariti. Ura!!! Din fericire.. 2!



1 Mai... Ca niciodata.. m-am trezit cu 5 minute inainte sa sune ceasul.. chiar daca era pus la 6..(eu, somnorosul sef! Nu dorm noptile.. dar nu ma trezesc dimineata) ultimele pregatiri, emotii la maxim.. si.. in sfarsit in tren. De cealalta parte.. emotii la fel.. cand a sunat sa-mi spuna ca pleaca... ii tremura vocea la fel de tare. Bacau.. Ahhh, cand l-am vazut in gara.. mi s-au taiat picioarele.. il cunosteam de o viata.. si ne revedeam cu dor.. El spune.. ca am alergat spre el... :))) Nu am alergat in viata mea.. in bratele cuiva.. dar acum... recunosc ca e posibil sa fi facut acest lucru.. cert este ca acele secunde.. nu mi le amintesc.. nu le constientizez.. dar, cu asta i-am furat inima ;)

Cam asa a inceput o poveste.. povestea noastra.. O zi perfecta! O zi.. in care i-am ascultat inima... am citit in el tot, urmaream uimita acea liniste care ne-a cuprins.. si, la fel de uimita, cum timpul parca a stat in loc.. nu mai exista nimeni si nimic. O zi... in care, asa cum am spus la inceput, portile cerului s-au deschis pentru noi.. si acolo.. am citit o poveste minunata. Nu stiu cand si cum se va implini.. dar stiu ca Cineva.. acolo sus.. a scris povestea pentru noi.



Si daca ma gandesc ca totul a inceput cu un joc.. ca ne-am intalnit "din greseala", ar spune unii, daca ne gandim ca ..puteau fura orice sat, puteau sa nu raspunda.. cuvintelor mele de duh din acele momente.. , eu as spune ca "nebanuite sunt caile Domnului" si "nimic in viata nu este intamplator".

Si.. multe zile impreuna.. Oare poti depasi perfectiunea? Pentru ca noi avem senzatia ca fiecare noua zi e mai completa si mai naturala decat cea precedenta. Cand suntem impreuna.. suntem alti oameni, distanta, timpul.. problemele.. nu reusesc sa-si puna amprenta sau sa deterioreze ceva din intregul pe care il formam.. din frumusetea relatiei..din armonie.

Impreuna la primul eveniment mai.. special.. asortati din cap pana in picioare.. tematori.. "oare ne vom descurca sa dansam impreuna?" Wowww... da! Atat de natural.. si ochi in ochi.. incat chiar si cameramanul prezent.. s-a indragostit de noi.. :)



De cate ori incercam sa facem ceva gresit.. tot universul conspira.. ne trage cate o palma.. si ne aduce pe drumul comun. Oricat de grea ar fi situatia acum, nu stiu de unde imi gasesc resurse in permanenta pentru a merge mai departe.. Sau stiu! Amandoi functionam dupa principiul "eu nu contez, ei/lui sa-i fie bine"... oricare din noi.. ar face totul pentru ca celuilalt sa-i fie bine.. e poate unul din lucrurile ce ne tine aproape mai mult decat orice.. dar pleaca dintr-o ecuatie simpla.. ne iubim mai mult decat iubim viata... si asa ceva sigur e de sus.. si nu face parte din lucrurile trecatoare.. Unii oameni nu intalnesc asta niciodata... oricat de greu mi-ar fi uneori sa suport distanta, dorul.. nesiguranta.. NU as renunta la povestea noastra niciodata, pentru ca stiu ca nu voi mai intalni ceva asemanator!



Pentru fiecare.. "acasa" e unde e celalalt, totul e atat de familiar.. de parca am fi crescut impreuna. Orice lucru marunt facut impreuna are o valoare inestimabila. Eu, in principiu sunt cea cu complexe.. cu superstitii.. cu viziuni.. si fragmente de viitor. Nu cu mult timp inainte.. vorbind cu mama.. ii explicam ca nu s-a inventat barbatul care sa stie sa ma pastreze, alaturi de care sa nu ma simt inchisa de un contract.. si ca poate ar fi timpul sa se obisnuiasca cu ideea ca voi fi mereu singura. Atunci... a aparut Vali, ca o palma a universului urmare a cuvintelor mele, iar langa el.. chiar simt ca acea colivie nu mai exista, iar pe el.. il pot considera suficient pentru a fi fericita.

Si cam asa.. el, din prima zi.. a fost printul meu... iar eu.. printesa lui.. Si intr-o zi vom ajunge sa spunem "si au trait fericiti pana la adanci batraneti... "


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet