iarna si ..vin fiert :)

Buna sa va fie inima, dragii mei vizitatori ai blogului..

N-am mai scris de mult si imi cer scuze. Unii stiu ca ne pregatim intens de perioada martisoarelor..
Dar mi-e dor sa scriu.. sa-mi alin sufletul in cuvinte, sa va ofer sprijin si caldura si nu in ultimul rand speranta si curaj pentru a infrunta greutatile ce va apar in cale.

De obicei scriu despre ce ma revolta, intriga ..lucruri pe care eu le simt corecte in alta forma decat cea in care se prezinta, sau..despre dragoste.. despre interactiunea si reactiunea dintre doi oameni ce-si surad din priviri cand se zaresc, dar nu sunt scutiti de piedicile inerente vietii.

 Acum...sunt in pana de idei. Sunt racita.. afara cand ploua..cand ninge.. si impreuna cu febra  imi creeaza o stare de apatie.. imi dau o senzatie de neputinta.. Ma uit la lucrurile deranjante din jurul meu, si imi dau seama ca pentru prima data le privesc cu nepasare si nu ma agit.. nu ma revolt. Incep sa ma intreb daca asa suntem toti..saturati de nesimtirea din jur.. resemnati..si ne uitam nepasatori la tot ce misca, fara sa mai luam atitudine cand nedreptatea urla langa noi? Asa ajungem sa ne inchidem orizontul si sa nu mai luptam pentru visele noastre..pentru viitorul pe care ni-l dorim?  Dar oare va misca cineva un deget pentru noi sa ne fie mai bine?  Oare oboseala ..resemnarea.. indiferenta.. ne pot aduce ce ne dorim?

Nu am sa va tin prea multe teorii astazi, sper ca intrebarile sa ajunga in voi, si sa va impinga sa dati raspunsuri. Eu ma grabesc spre casa, pentru o frectie buna si o cana de vin fiert cu cuisoare, scortisoara si cardamon.... :) (ca doar se spune ca scoate raceala)

O seara frumoasa sa aveti, dragii mei!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet