Dor ireal

"Cum poti trai fara minunea ce iti da fiori?"

Oare.. in visele normale..cand iti imaginezi viata perfecta, cum pare o zi normala?
Oare.. dorul nebun ce iti mistuie orele cat sunteti despartiti e inclus pe lista de asteptari?

Oare iti poti imagina din timp nerabdarea de a ajunge acasa si a regasi linistea in bratele celuilalt ascultandu-i ritmul deja invatat al batailor inimii ce-ti pare un cantec dulce de leagan... ?

Sunt la munca si mi-e dor de cand ies pe usa.. de mana calda ce ma strange cu drag, de zambetul ce-mi face inima sa cante.. de fiecare lucrusor pe care nu il facem impreuna in cele 8 ore cat suntem despartiti.

Daca mi-ar fi spus cineva ce efect magic va avea sa ajungi acasa si sa te cuibaresti in bratele omului iubit.. nu as fi crezut. Si nu as fi crezut ca dupa 2 ani si ceva si incercari grele prin care am trecut impreuna inca mai poate avea acelasi efect.

Nu am pierdut nimic din magie..din dor.. din disperarea de a-l sti bine pe celalalt. Uneori rade de mine, daca sun dupa 3 ore disperata ca nu a dat un semn. Nu pot povesti in cuvinte cate pot trece prin capul unui om in 3 ore, cand celalalt e la volan..si auzi sirene..

Daca mi-as fi imaginat viata perfecta.. cu siguranta nu ar fi atins cotele prezente. Singurul lucru pe care mi-as dori sa-l inlatur ar fi teama ca nu cumva intr-o zi sa te pierd.

Te ador, suflet drag..si abia astept sa ajung acasa.. in bratele tale :x

Comentarii

  1. Sa ma pierzi? Nu as putea trai fara tine. Esti viata mea.. esti tot ce imi doresc.. langa tine totul e perfect. Te iubesc, draga mea! Acum.. si mereu.. la fel de mult.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet