Rezolutie de An Nou

Un Nou An, un bilant de final... rezolutii de inceput de an... bineinteles cu "ne lasam de fumat" cap de lista.

Ma uitam in urma la toate articolele.. scriam mai mult, orice ma deranja.. dezbateam subiecte... Acum, la inceput de an, imi dau seama ca uneori mi-e tare dor sa scriu, sa impartasesc ..bune si rele, lectii de viata, experiente proprii.. sau urmarite la cei de alaturi, dar prioritatile s-au schimbat putin.

Nu voi renunta la scris, cand am timp ...imi voi satisface acest mic "hobby". Timpul insa... este impartit in celelalte directii... servici, copil, oriflame, jumatatea mea...si acum.. martisoarele la care lucram impreuna.. felicitari.. (pot fi vazute pe celalalt blog: www.razademai.blogspot.com )

Mi-e drag sa va am aproape.. mi-e drag cand la nevoie se intinde o "mana" chiar daca doar sub forma unor cuvinte... E ciudat cum uneori cuvintele pot rani mai rau decat o palma.. dar si alina.

Ce imi doresc in Noul An? Pentru noi..? Sa ne gasim linistea.. sa se aseze toate lucrurile asa cum e scris sa fie. Pentru voi? Sa fiti sanatosi si sa aveti parte de tot ce va doriti!

Imi doresc sa am timp.. sa scriu, sa creez, sa cresc... sa ma opresc in loc pentru a admira un rasarit.. Imi doresc .. sa-mi tin iubitul de mana zi de zi.. sa fim sanatosi si sa ne iubim la nebunie ca acum in fiecare clipa.. Imi doresc sa pastrez zambetul si licarul de fericire din ochii tai, iubire, in fiecare clipa. Imi doresc .. ca si atunci cand nu stiu sa o arat, sau sa exprim aprecierea, sa stii mereu cat de mult te iubesc! Imi doresc sa pastrez minunea de a iubi, de a te avea alaturi in fiecare zi.. pana la sfarsitul zilelor mele..

Imi doresc... sa realizam ce ne-am propus.. sa crestem cate putin in fiecare zi... Imi doresc.... multe! As putea scrie 3 zile cate lucruri imi doresc si de ce... dar as pierde timp pretios in realizarea lor. Imi doresc sa fie bine...si sa nu permit sufletului meu sa invete sa urasca din nou!

Va doresc.. sa va bucurati de tot ce aveti in jur, sa aveti timp sa intoarceti capul.. dar mai ales sufletele spre ceea ce conteaza cel mai mult: familia, iubirea..

La multi ani sanatosi si fericiti, va doresc tuturor!

P.S. Nu uitati si de celalalt blog... :) In asteptarea primaverii... facem fluturasi :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet