hai-hui..

Hai-hui prin lumea magica..
Visez in doi..
Visez culori..
Lacrimi de dor curg pe obraji fierbinti..
Dorinte ce-si asteapta implinirea cuminti..

In lipsa ta,
Pustiul bantuie lumea mea ..
Doar langa inima ta..
E completa viata mea ..

Te astept, iubire sa revii de mana mea!

Esti steaua ce-mi lumineaza noaptea..
si raza de soare ce-mi mangaie dimineata..
cand ma trezesc cu "buna dimineata" in soapta..
e sunetul ce-mi lumineaza viata..

Furtuni de-ar veni..
Noi le vom depasi..
Obstacole de gasim..
Vom invata sa le sarim.

Mi-e dor de tine.. de zambetul tau..
si de efectul ce il are in sufletul meu...

De voi trai o zi, o luna.. sau inca o viata..
doar langa tine visez sa ma trezesc dimineata..

Tu esti.. ai fost si vei fi mereu..
iubirea ce implineste sufletul meu.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet