1 Martie

Primavara bate la usa..
Chiar daca printre fulgi de nea.. si temperaturi scazute.. maine este 1 Martie.. Ghioceii isi arata firav capetele prin zapada.. Striga.. sa vina primavara.. Si eu alaturi de ei!

Mi-e dor de soare.. de caldura primaverii...de verdele crud al firelor de iarba ..de pomii infloriti...Mi-e dor de o plimbare prin Herastrau... si de ciresii japonezi infloriti..

Mi-e dor de fluturi.. de promisiunea anotimpului meu preferat... Mi-e dor de narcise.. si de parfumul tuturor florilor.. de ciripitul pasarilor... Mi-e dor sa se intoarca randunelele...

Si mi-e dor de mine.. :(

Sa aveti o primavara frumoasa! Si.. din partea mea.. un strop de primavara..si un martisor virtual :) 2011! chiar daca poza spune 2010 ;)

Comentarii

  1. simplu, direct si chiar ai resuit sa ma faci sa simt tot ce ai scris... :) chiar eram acolo...in povestea ta...
    P.S. si mie mi-e dor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tuturor ne e dor de mirosul crud al primaverii.. Sa ai parte de o primavara plina de soare! Iti doresc din suflet sa te regasesti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Astept.. primavara.. Caut o raza de soare doar.. Pe strada mea soarele a apus.. si m-a schimbat complet inainte sa se stinga. Nu voi mai fi niciodata la fel.. si ma indoiesc ca ma voi mai regasi.. dar mi-e dor de primavara.. si de lumina ei

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti doresc din suflet, ca aceasta primavara sa iti aduca multa fericire in suflet .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet