Daca as putea da timpul inapoi..

Daca as putea da timpul inapoi... oare as schimba ceva?

Poate mi-as dori sa fiu mai inteleapta de tanara, ca sa am mai putine lectii dureroase de invatat.
Sau poate mi-as dori sa nu ma fi grabit sa ma marit, sau macar sa fi avut curajul in ultimele doua saptamani sa spun cu voce tare "nu vreau sa mai fac asta", fara sa imi fie teama de ce spun parintii..si de ce va spune lumea.
Totusi.. a trebuit sa trec prin experienta asta, ca atunci cand am divortat sa nu-mi mai pese de lume, ci de ceea ce simt eu..pentru mine si pentru copilul meu.

Au trecut ani si am primit a doua sansa la visare.. la iubire..si de data asta la stabilitate. Si culmea! De data asta lumea spunea NU...iar eu am spus DA! Si ma bucur ca am avut curajul de a-mi asuma dorintele, sentimentele si viitorul, pentru ca de atunci traiesc un vis frumos.. putini sunt cei care isi intalnesc jumatatea si au timp sa se bucure de iubirea lor. Poate nu mai avem chiar toata viata la dispozitie, dar sunt absolut sigura ca viata noastra a inceput cand ne-am cunoscut.

Cum ar fi viata noastra fara lectii? Ma numar printre cei ce cred in reincarnare..si in mai multe vieti pana atingi un nivel maxim de intelepciune, curaj. Mai am cateva vieti pana la aceea..in care sa fiu foarte inteleapta, dar invat!

In ultimii doi ani, am intrat intr-un program de dezvoltare personala. Cred ca toate cartile citite in aceasta perioada, mi-au deschis ochii si m-au facut sa inteleg ca toate provocarile au fost de fapt lectii. Daca astazi sunt langa dragostea vietii mele, e pentru ca experientele anterioare m-au pregatit pentru acest lucru.

As schimba ceva daca as putea da timpul inapoi? NU, pentru ca nu as mai putea fi EU, cea care sunt astazi, as fi inca incompleta si incapabila sa trec niste praguri. Daca as schimba ceva, poate nu as mai avea copilul langa mine, poate as fi in alte tari, poate nu as avea niciodata sansa sa-mi gasesc jumatatea.
NU, nimic nu as schimba, pentru ca in prezent imi iubesc viata asa cum este, iubesc oamenii din ea, si stiu ca nu i-as avea langa mine daca orice mic detaliu din trecut ar fi schimbat.

Iubiti-va viata asa cum este, invatati lectiile oferite de viata si mergeti inainte! Dupa colt, va poate astepta cea mai frumoasa experienta din viata voastra!

Dar fiti mereu constienti ca tot ce vi se intampla este o lectie ..si daca nu o invatati se va repeta pana ii veti intelege mesajul si veti schimba ceea ce trebuie schimbat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

1 Mai...