Scrisoare catre Mos Craciun!

Stiti cum sunt zilele acelea in care te simti dezamagit de lume? Eeee... intr-o zi de-asta proasta sunt si eu azi.

Se tot aduna de la inceputul anului, s-a mai varsat nitel paharul ca sa se poata umple la loc, dar azi revarsa pe dinafara. Un an cu multe realizari, ce e drept.. dar atat de plin de probleme... Si mai presus de toate fara acele cateva zile de vacanta, in care sa stai ca soparla la soare, cu problemele ingropate adanc in nisip... sa nu te deranjeze nimeni si nimic.

Daca la inceputul anului ne asteptam sa se micsoreze familia cu un membru, acum ma intreb cati vor fi in final :( ? Ma simt pustie.. si incerc sa ma inchid intr-un bloc de gheata, ca sa pot duce tot ce ne este dat.

Mi-e dor de mamaia mea.. ! Mi-e dor de cum ne tinea uniti pe toti, cum pastra comunicarea intre noi, de vorba buna si incurajarea pe care le avea pentru fiecare! Urasc ceea ce a ramas in urma ei.. si modul in care fiecare se inchide in cate un colt sa-si linga ranile. Imi lipseste sentimentul de caldura, imi lipseste familia mare si frumoasa pe care o formam inainte.

Veti rade, probabil, dar in ciuda varstei, mai cred in Mos Craciun! Nu-i mai cer de tare multi ani lucruri materiale, dar stiu ca atunci cand i-am cerut zapada, mi-a trimis cativa fulgi, cand i-am cerut sa-mi aduca iubirea, a trimis-o in viata mea, cand am avut nevoie, mi-a inseninat ziua cu ceva.

Anul acesta, draga Mos Craciun, te rog din suflet, fa-i pe cei dragi sanatosi si deschide-i sufleteste, sa ne permita sa le fim alaturi :(( ! Si daca poti, adu-ne, te rog, si caldura de alta data.. Si intareste-ne, sa putem face limonada, cand viata tot toarna cu lamai!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet