Iohannis presedinte!

Nu am vrut sa intru prea mult in detalii, nici sa comentez victoria (chiar daca la fel ca alti 6 milioane de romani, mi-am pus speranta schimbarii in el). Nu a fost prima optiune, mi-a fost greu sa aleg intre 14 oameni care nu m-au inspirat, dar stiam cu siguranta ca nu mai vreau minciuna si falsitate si cu siguranta nu vreau un presedinte care se trezeste jignind pe oricine, indiferent de rangul purtat. 

Pentru prima data, astazi mi-a placut Ponta, pacat ca a trebuit sa treaca printr-o infrangere atat de puternica pentru a invata sa fie umil cu cei din jur, umil in fata poporului pe care striga ca vrea sa-l uneasca, dar nu il respecta nici cat sa-l stimuleze sa se poarte ca un adevarat politician si gentleman in acelasi timp, pentru ca functia de presedinte nu implica doar politica, ci si multa, foarte multa! diplomatie.

Ce m-a convins sa vorbesc pentru prima data despre politica au fost atacurile aparute astazi, pe reteaua de socializare Facebook, la adresa domnului Iohannis. 

"o sa fie frumos pentru strămoșii noștri ca, la 100 ani de la unire sa avem un președinte neamt !"
Nu vreau sa jignesc pe nimeni citand, dar in primul rand, domnul Iohannis este de origine germana, dar este nascut, crescut in Romania si mai mult de atat, AICI a ales sa ramana. Si nu doar sa ramana ...ci sa faca ceva pentru romanii din jurul lui. La Sibiu a demonstrat ca lupta pentru romani! Din punctul meu de vedere este mai roman decat 50% din populatia tarii, care doar asteapta de la altii sa le rezolve problemele, dar nu ar face nimic pentru ca lucrurile sa mearga mai bine, nici macar sa-si arunce gunoaiele la cos, nu pe strada!

In al doilea rand, poate nu-mi amintesc eu foarte bine istoria, dar in aceiasi ultimi 100 de ani, am avut doi regi de etnie germana. 

"Va mari taxele anul viitor..." Credeati cumva ca Ponta nu o va face? Cum de nu stiti ca bugetul pentru pensii pe ultimul trimestru al lui 2014 este pe deficit de 1.5 mld euro? Cum de nu stiti ca Romania este in recesiune, iar minciunile din campania lui Ponta erau pentru inducere in eroare? Cum credeti ca se vor plati alegerile? Chiar atat de naivi sa fim? 

Mi-am dat seama ca foarte multi s-au revoltat in sfarsit impotriva sistemului si i-au spus un "NU" hotarat si au cerut covarsitor schimbarea. Sincer, dupa mult timp, sunt mandra ca sunt romanca. Credeam ca nu toti s-au resemnat si ne asteapta o viata in decadere de acum inainte, dar ieri am simtit ca spiritul de luptator inca exista..si in sfarsit s-a schimbat ceva in atitudinea romanilor. 

Ar trebui ca fiecare sa incheie meciul intr-un mod decent si fair-play. Daca tot a iesit omul presedinte, acordati-i o sansa sa demonstreze ce poate si condamnati-l dupa, daca greseste. 
Cu siguranta nu ii va fi usor, cu siguranta nu va fi totul perfect, dar faptul ca este de ORIGINE! neamt si protestant, nu il face un presedinte prost. In plus, daca va uitati in ograda nemtilor, sunt cu mult deasupra noastra: economic, social, invatamant, locuri de munca, putere de cumparare, etc. Nu degeaba multi romani pleaca la munca acolo. 

In plus am citit si ceva ce m-a socat!!! " la noi se munceste invers.. toata ziua la tigara si o ora la munca. Slugi! Asta suntem". Imi cer mii de scuze.. dar pe cuvant ca nu pot sa inteleg cum poti sa te plangi ca muncesti o ora si esti sluga!???!!!! De-asta ne-am meritat soarta pana acum. De puturosi!! Vrem sa ne fie foarte bine, dar de preferat fara sa facem nimic...si sa ne bage statul in cont bani sa stam degeaba!

Domnule Iohannis, va rog din suflet, scoateti untul din romani, pentru ca putere au, dar lenea depaseste orice limita a bunului simt la un procent prea mare de oameni!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet