Si a inceput scoala..

17 septembrie.. inceputul unui nou an scolar...

In fiecare an de cand am terminat toate scolile.. mi-a lipsit emotia noului inceput.. mi-au lipsit emotiile sesiunilor.. a zilelor de scoala..  Mi-au lipsit colegii pe care la intalnirea de 10 ani, i-am redescoperit schimbati, maturizati, impliniti .. In fiecare an am resimtit golul..

Anul acesta, a fost primul an cand in sfarsit am crescut probabil ...sau am schimbat nivelul.. Am trecut la o noua etapa de viata. Nu mi-a mai fost dor de mine eleva, studenta.. nu am mai resimtit nevoia zilelor copilariei ..adolescentei.. nici macar a studentiei (nu tocmai usoara.. daca iau in calcul naveta..greutatile..serviciul.. )

Am inceput scoala!!!! Prin "minunata" clasa pregatitoare si implicit prin generatia urmatoare. Am schimbat macazul..Emotii..dar emotiile de parinte al bobocelului intrat la clasa 0.

Am fost prea ocupata sa-l vad integrandu-se.. detasandu-se de mana mea pentru a privi invatatoarea in ochi ..si a trece el insusi la alt nivel. Am fost interesata sa-i vad reactiile..sa studiez daca ii place.. daca se va integra..sa-mi dau seama cum percepe clasa pentru care mi-a spus acum 2 luni ca nu este pregatit.

Am citit in ochisorii lui speriati ceea ce probabil a citit si mama mea acum douazeci si ceva de ani.. teama de necunoscut.. curiozitatea.. chiar si usoara plictiseala, pentru ca armele jocului non-stop se lasa greu jos.

Va doresc tuturor celor ce sunteti in scoala.. sau retraiti emotiile ei prin prichindei sa aveti un an scolar plin de succese si realizari!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet