O betie de magie..

Ma inalt pe varfuri sa-ti prind chipul ce-l ador in palmele mele reci..inca tremurand de emotie la fiecare atingere.. sa-ti cuprind mijlocul intr-o imbratisare.. sa-ti culeg un sarut de pe buzele fierbinti si dulci..

Iti fur intr-o ora dulceata sa-mi tina de foame inca 23. Oare iti poti satura foamea de cineva cand dragostea arde... cand fiecare ora departe e un dor ce mistuie? Ma imbat cu privirea ta... acea privire care ma soarbe dintr-o inghititura, pentru a tine de cald cand nu sunt.

Magie.. atat de complexa.. de totala... atat de plina de dragoste, de pasiune, de placere comuna ... si ma refer la TOT, la tot ce inseamna 2.. sa pui pasiune in fiecare frantura de viata, in fiecare minut petrecut in 2.

Ma topesc de placere sa te privesc dormind.. sa-ti veghez somnul sa nu ti-l tulbure nimeni si nimic. Imi impart ziua intre momentele cu tine..si cele in care rememorez clipele cu tine.

Te culeg in fiecare zi ca pe o floare proaspata ce abia deschide petalele.. si ador sa te vad inflorind langa mine pentru noi cu fiecare noua zi..

Te ador putin mai mult (daca e posibil) in fiecare zi...si ii multumesc lui Dumnezeu ca te-a scos in calea mea.. si ne-a dat o sansa pe care putini o au, de a trai o iubire atat de mare..

O betie de magie e sa ma trezesc in bratele tale in fiecare dimineata... Sa-ti dau un sarut.. si sa-ti soptesc falfaind din ochi "buna dimineata, iubire".. O betie de magie e sa adorm la pieptul tau ascultandu-ti ritmul inimii...

Iti sarut tacerea..si ma imbat cu gandurile tale...Iti multumesc in fiecare zi ca ai aparut in drumul meu.. ca ma strangi de mana atat de tare incat sa te asiguri ca nu ma vei pierde vreodata...

Comentarii

  1. Am asteptat mult timp sa te prind de mana.. si sa nu-ti mai dau drumul. Acum ne traim visul, si e mult mai frumos si plin de farmec decat mi l-am imaginat vreodata. Sa fiu langa tine.. cu tine.. e tot ce imi doresc. Nu stiu ce e mai placut.. sa te trezesc dimineata cu un sarut dulce, imbatandu-ma cu zambetul tau minunat.. sa bem cafeaua in coltul nostru, pe jumatate adormiti .. sa facem totul impreuna din suflet, nu impus.. sau sa adormim seara stand de vorba si alintandu-ne pana tarziu in noapte. Si cate mai sunt...
    Te iubesc, draga mea.. si tot ce imi doresc este sa te fac sa zambesti mereu.. atunci sunt cu adevarat fericit :X

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet