dor de...



E cald... mult prea cald. Simt cum ma topeste si prosteste caldura..
Mi-e dor de o ploaie de vara... Mi-e dor sa stau sa ma ude pana la piele... sa simt fiecare strop cum stinge arsita din mine...

Mi-e dor sa ascunda sub perdeaua lor lacrimile mele..
Mi-e dor sa alerg ca un copil mare prin ploaie.. sub privirile socate ale celor din jur.. ce se ascund de ploaie ...si ma considera o nebuna ciudata...

Cui ii pasa ce cred ceilalti cand ma simt atat de libera... si descatusata de mine.. de prejudecati.. eliberata de energia negativa.. de incarcatura caldurii... ?

Si.. abia astept sa te prind in hora ploii, iubitul meu... sa te sarut sub stropii calzi.. sa te strang ud la piept.. sa te prind in dansul ploii... sa-ti urmaresc pe chip eliberarea... sa te provoc la o noua nebunie..



Mi-e dor de cararile de munte.. pe care urcam de mana... de plimbarile de seara la lac...de Herastrau... Mi-e dor de racoare si de tine!
Mi-e dor sa te strang de mana si sa simt lumea a mea...

Mi-e dor de mine langa tine.. de magie.. de noi... Mi-e dor sa simt lumina.. increderea in viitor.. Mi-e un dor nebun sa fim un singur inger in 2 trupuri..

Abia astept sa te imbratisez in ploaie.. sa cutreieram parcurile in miez de noapte.. sa te simt al meu !

Comentarii

  1. Ti-e dor de tot ce imi este si mie dor.. cand suntem impreuna avem propriul univers, propriile reguli, iar magia ne invaluie scriind cea mai frumoasa poveste de dragoste.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet