1 an...


Acum 2 zile priveam, ca alte milioane de oameni, nunta regala...un print.. si o printesa... o frumoasa poveste de dragoste.. ce si-a atins implinirea, prin unirea lor intr-o ceremonie demna de fastul regal.

Mi-am dat seama de multe lucruri urmarindu-i. Cu mai bine de un an in urma.. tot ce se citeste la cununia catolica.. mi se parea o bataie de joc.. Nu am crezut niciodata in "pana ce moartea ne va desparti" pana nu am simtit cu adevarat semnificatia lor.. si sursa care le da viata si le transforma in realitate.

Milioane de oameni au urmarit aceste eveniment... unii pentru ca au nevoie sa mai creada in povesti cu printi.. altii pentru ca s-au regasit in ei. Eu... consider ca ma incadrez in a doua categorie. Nu la fel de fastuos.. si din fericire si fara paparazzi dupa noi, mi-am trait propria poveste de dragoste.. in care am jucat rolul printesei.. si el al printului. Si... nu a fost totul perfect.. dar in timp..cu bune si rele.. am invatat sa ne cunoastem, atunci cand nu am mai stiut sa ne simtim.. sa ne criticam, dar sa ne alinam in acelasi timp.. sa cadem... dar sa ne ridicam impreuna.. dar cel mai mult.. am invatat impreuna sa traim.. si sa iubim mai presus de orice.

O minunata poveste...ce azi, implineste un an. Mai aproape.. mai departe... prin greutati...am invatat sa iertam... sa trecem impreuna peste greutati.. dar nu am uitat nici o clipa sa ne iubim la fel de mult ca in prima zi. Cuvantul nostru de baza, regula nescrisa.. cheia catre indestructibil...este IMPREUNA!

La multi ani, dragul meu! Imi doresc sa..avem putere sa trecem peste tot.. incepand cu propriile orgolii..continuand cu invidia si rautatea celorlalti si greutatile inerente inceputurilor...Imi doresc ca ideile si planurile noastre sa prinda viata si sa le ducem cat mai departe! Si imi doresc ca acei putini prieteni ce au supravietuit ultimului an sa ii putem pastra aproape o viata! Eu, in mod special.. le multumesc pentru sustinere Loredanei, Cristinei si lui George.. (nu ultimul.. dar ;) fetele sunt in fata). Chiar si celor ce nu au stiut sa ne sustina.. si au considerat ca stiu mai bine ca noi.. ce e bine pentru noi.. pentru ca in acest fel.. ne-au permis sa avem mai mult timp impreuna.

Celor 3 le cer iertare pentru toate momentele cand i-am impovarat cu problemele mele.. dar le multumesc ca mi-au fost aproape. Iar tie.. puiul meu, iti cer iertare pentru toate momentele cand te-am scos din sarite.. cu frustrarile mele.. pentru toate momentele cand am fortat nota.. si mi-am dorit sa vii mai repede langa mine.. :( si... pentru tot la modul general.. si.. iti multumesc ca stii sa ma iubesti in continuare.

La multi ani fericiti, iubire!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria.. dulce sentiment

plimbare in trecut..

Remedii naturale.. pentru suflet